Jak rozłożyć opłatę za Kurs na raty?
To niezwykle proste!
Dajemy Ci możliwość skorzystania z nieoprocentowanych rat na Kurs Instruktorski.
Działa to w następujący sposób: Napisz do nas wiadomość z informacją, że chcesz skorzystać z płatności ratalnej za cały kurs. Otrzymasz od nas odpowiedź z linkiem do płatności. Po kliknięciu w link, zaznaczasz chęć skorzystania z rat (instrukcja poniżej). Dzięki temu nie robisz przelewu tylko zostajesz przekierowana do strony, w której możesz wybrać bank obsługujący raty. Musisz złożyć wniosek o raty postępując według wyświetlanych wskazówek. Kiedy wniosek zostanie przez Ciebie poprawnie złożony, bank dokonuje weryfikacji. Po tym informuje Cię o jej wyniku.
Po pozytywnej weryfikacji i przyznaniu rat 0% otrzymasz wiadomość o szczegółach i rozpoczynasz płatność według ustalonego harmonogramu.
W tym samym momencie do nas trafia informacja o pozytywnej weryfikacji i miejsce na KURS, który wybrałaś zostaje automatycznie przyznane Tobie.
Podczas rezerwacji miejsca postępuj według wskazówek, które przedstawiamy poniżej.
3. Po wypełnieniu tabeli i zaakceptowaniu Polityki Prywatności i Regulaminu, kliknij ZAMAWIAM I PŁACĘ.
4. Zostaniesz przekierowana/y do strony płatności PayU. Należy wybrać opcję “RATY”.
5. W kolejnym kroku wybierz formę rat:
– Raty 0% – do 10 rat bez oprocentowania
– Raty z odroczeniem – do 50 rat z odroczeniem płatności ale z oprocentowaniem
Następnie postępuj według wskazówek. Wypełnij formularz i zawnioskuj o raty.
6. Jak działa system ratalny w naszej Szkole, którego pośrednikiem jest najbezpieczniejszy w kraju system płatności PayU?
7. Co zrobić jeśli Twój wniosek nie zostanie rozpatrzony pozytywnie i raty nie zostaną Ci przyznane?
Skontaktuj się z nami i przedstaw swoją sytuację. W ciągu 24 godzin udzielimy odpowiedzi i zaproponujemy udział w Kursie z odroczoną płatnością.
Uwaga!
Odroczona płatność ustalana jest indywidualnie, jedynie w sytuacji gdy raty 0% nie zostaną przyznane.